FAQ (Ofte stillede spørgsmål)

*Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål nedenfor kan du kontakte info@yoloshop.dk


Hvordan ved jeg, om min ordre er blevet afsendt?
Du modtager en e-mail, der bekræfter, at din ordre er modtaget hos os – din betaling er endnu ikke trukket. Din ordre vil blive sendt inden for 24 timer (weekender og danske helligdage undtaget).

Kan jeg annullere eller ændre min ordre, efter jeg har gennemført mit køb?Vi er hurtige til at pakke din ordre, hvilket betyder, at det er meget vanskeligt at foretage ændringer, når du først har gennemført et køb. Vi kan ikke ændre betalingsmetoden eller transaktionsbeløbet, men vi kan hjælpe dig med at ændre din leveringsadresse eller annullere købet inden pakken afsendes.
Kontakt os hurtigst muligt på info@yoloshop.dk, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vi vil meget gerne hjælpe dig, hvis det er muligt for os.

Hvad er leveringstiden?

Levering i DK
Forsendelse til Danmark tager normalt 1 – 3 arbejdsdage fra afsendelsen, men kan tage op til 5 dage i sjældne tilfælde. Arbejdsdage er defineret som mandag til fredag og ekskluderer helligdage. Vi sender din ordre indenfor 24 timer (weekender og helligdage undtaget).

Levering i EU
Forsendelse til EU tager normalt 5 – 14 arbejdsdage fra afsendelsen. Arbejdsdage er defineret som mandag til fredag og ekskluderer helligdage. Vi sender din ordre indenfor 24 timer (weekender og helligdage undtaget).

 Hvad skal jeg gøre, hvis min ordre ikke er blevet leveret endnu?
Hvis den forventede leveringsdato er overskredet, beder vi dig om at vente et par ekstra dage, da der kan være forsinkelser fra dit lokale postvæsens side. Din pakke forventes leveret af dit lokale postvæsen snarest.
Hvis du stadig ikke har modtaget din pakke efter at have ventet et par ekstra dage, er du velkommen til at kontakte os på info@yoloshop.dk oplys venligst dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet.

Hvordan kan jeg betale for min ordre?
Du kan bruge Dankort, eDankort, Mastercard, Mastercard Debet, Visa, Visa Electron, Maestro, JCB og Viabill. Vi tager sikkerhed meget alvorligt, og dine oplysninger er i sikre hænder hos os.
Vi tager bedrageri dybt alvorligt, så alle kredit- og betalingskortindehavere er underlagt validering og godkendelse fra både os og kortudsteder.

Hvorfor bliver mit kort / min betaling afvist?
Hvis dit kort ikke understøttes af 3D Secure / Verified by Visa, kan du ikke bruge kortet på www.yoloshop.dk
Din bank kan altid fortælle dig, om dit kort er understøttet af 3D Secure / Verified by Visa, eller du kan tjekke denne hjemmeside for yderligere information.

Er mine kortoplysninger og personlige oplysninger sikre?
Vi garanterer, at dine oplysninger er sikre hos os. Alle oplysninger sendes krypteret for at opnå maksimal sikkerhed af følsomme oplysninger.

Hvad sker der, hvis min pakke bliver returneret eller afvist af toldmyndighederne?
Hvis din pakke returneres til os, fordi den ikke er afhentet, fordi adressen er forkert eller utilstrækkelig, eller grundet en anden årsag påpeget af postvæsnet, kontakter vi dig for at finde en løsning.

Jeg ønsker at bytte et eller flere produkter i min ordre
Hvis du ønsker at returnere hele eller dele af dit køb, skal du kontakte os indenfor 14 dage efter modtagelsen af pakken, og før du returnerer produkterne. Produkterne skal være uåbnet og intakte. Vær opmærksom på, at hvis du har købt en pakke, skal du returnere alle de produkter, der indgår i pakken.

Bemærk, at du betaler for returforsendelse, og i tilfælde af refundering, vil restbeløbet blive tilbagebetalt via samme betalingsmetode, som du benyttede ved købet.
Når vi har modtaget dine returnerede produkter, kontakter vi dig med det samme.
Fra vi har modtaget de produkter der skal refunderes (intakte og ubrugte), går der 1-3 arbejdsdage til overførslen er gennemført fra vores side.

Jeg har modtaget det forkerte produkt
Hvis du modtager en forkert vare, er det vigtigt, at du kontakter os indenfor 14 dage og beholder alt, du har modtaget – det vil sige alle leverede produkter (intakte og ubrugte), kassen, emballagen og fakturaen.
Kontakt os på info@yoloshop.dk og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vedhæft venligst følgende fotos i din e-mail:

  • Et billede hvor de leverede produkter står ovenpå fakturaen
  • Et billede hvor de leverede produkter ligger inde i kassen, som de blev leveret i.

Vi kontakter dig med en løsning hurtigst muligt.

Jeg har ikke modtaget alle mine produkter
Hvis du ikke har modtaget alle dine varer, er det vigtigt, at du kontakter os indenfor 14 dage og beholder alt, du har modtaget – det vil sige alle leverede produkter (intakte og ubrugte), kassen, emballagen og fakturaen.

Kontakt os på info@yoloshop.dk, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vedhæft venligst følgende fotos i din e-mail:

  • Et billede hvor de leverede produkter samt faktura.
  • Et billede hvor de leverede produkter ligger inde i kassen, som de blev leveret i, samt faktura.

Vi kontakter dig med en løsning hurtigst muligt.

Jeg har modtaget et defekt produkt
Hvis du har modtaget et defekt produkt, er det vigtigt, at du kontakter os indenfor 14 dage og beholder alt, du har modtaget – det vil sige alle leverede produkter, kassen, emballagen og fakturaen.
Kontakt os på info@yoloshop.dk, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vedhæft venligst følgende fotos i din e-mail:

  • Et billede af de leverede produkter og faktura.
  • Et billede af det defekte produkt, hvor man kan se problemet.

Vi kontakter dig med en løsning hurtigst muligt.

Hvornår kan en vare refunderes (tid, stand, andre krav)
En vare købt på yoloshop.dk kan kun refunderes, hvis den er uåbnet og intakt, og hvis aftale/regler om returnering overholdes.

Hvor stor en del af beløbet kan refunderes
Det afhænger af hvor stor en del af købet der ønsket returneret. Hele købsbeløbet kan refunderes, hvis alle produkter sendes retur intakte og ubrugte, efter aftale med vores kundeservice bemærk, at du betaler for returforsendelse.

Hvor lang tid tager det at få pengene refunderet
Fra vi har modtaget de produkter der skal refunderes (intakte og ubrugte), går der 1-3 arbejdsdage til overførslen er gennemført fra vores side.

Hvor refunderes pengene til
I tilfælde af refundering, vil beløbet blive tilbagebetalt via samme betalingsmetode, som blev benyttet ved købet.

Hvem kan man kontakte for at få pengene refunderet
Kontakt os på info@yoloshop.dk, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vi skal kontaktes indenfor 14 dage efter at dine varer er modtaget.