VILKÅR & BETINGELSER
Velkommen til www.yoloshop.dk Det følgende udgør en aftale i henhold til vilkår og betingelser, når du handler på yoloshop.dk
Når du handler på Yoloshop, vil du i henhold til denne aftale være underlagt en række regler, retningslinjer, handelspolitik samt vilkår og betingelser, som vi ønsker, at du skal være bekendt med.
Vi forbeholder os til enhver tid retten til at ændre hjemmesiden samt betingelser og vilkår.
Ved adgang, brug og andre former for interaktion med hjemmesiden indikerer du, at du har forstået og accepterer vores gældende vilkår og betingelser. Du bedes derfor læse aftalen omhyggeligt igennem, inden du fortsætter.
LOV OG JURISDIKTION
Disse vilkår og betingelser er underlagt og skal fortolkes i overensstemmelse med lovgivningen i Danmark. Eventuelle tvister vil blive besluttet af de danske domstole.
VILKÅR FOR BRUG AF HJEMMESIDEN
Du må ikke gengive, vise, distribuere, sælge, overføre, kopiere, ændre, oversætte fra eller udnytte denne hjemmeside eller dele heraf, medmindre det udtrykkeligt er tilladt af os skriftligt.
Du må ikke udføre nogen form kommerciel brug med informationer på denne hjemmeside eller bruge hjemmesiden til egen fortjeneste, medmindre du har fået en udtrykkelig tilladelse fra vores side.
Vi forbeholder os retten til, ved misbrug eller andre former for adfærd, der kan virke skadeligt på vores forretning, at nægte ydelser, lukke konto og/eller annullere ordrer.
BESTILLINGSPROCEDURER & HÅNDTERING
Vi forbeholder os retten til at annullere din bestilling/ordre i tilfælde af, at din bestilling er udsolgt, hvis der er fejl i prisen eller produktinformationen, eller hvis der opstår problemer ved betaling, der identificeres som bedrageri eller svig.
Vi vil i dette tilfælde have brug for yderligere oplysninger for at kunne behandle din ordre. Hvis dette det er tilfældet, vil vi kontakte dig for at verificere din bestilling.
Hvis din ordre er annulleret, vil vi kontakte dig og angive årsagen.
Så snart du bestiller din ordre, modtager du en bekræftelsesmail, der indeholder indtastede oplysninger og bekræfter, at betalingen er sendt.
Vi gør vores bedste for at kontrollere og undersøge alle ordre for eventuelle fejl. Dog er det dit/kundens ansvar at oplyse de rigtige informationer – herunder forsendelses oplysninger og produktsammensætning. Vi fralægger os alt ansvar for leveringstab eller andre leveringsproblemer, der er forårsaget af manglende eller forkerte data oplysninger.
BETALING
Indtil din ordre skrifter til ”GODKENDT”, verificeres din betaling. Dette betyder, at din bestilling er reserveret, men at vi endnu ikke har trukket din betaling. Vi trækker først pengene på kortet når varerne er afsendt.
Du kan bruge en af de følgende betalingsmuligheder: Dankort, eDankort, Mastercard, Mastercars Debit DK, VISA, VISA elektron, MAESTRO, JCB, VIABILL og bankoverførsel.
Vi accepterer kun bankoverførselsbetaling overført i DKK. Hvis din faktura ikke er i DKK, skal du straks kontakte os, så vi kan angive det nøjagtige beløb, som du skal overføre, for at din bestilling kan gennemføres.
Overførsel til vores konto kræver, at du betaler for overførselsgebyr. Hvis dette ikke sker, vil din ordrebehandling blive forsinke.
Vi sender ikke varer, hvis vi ikke har modtaget betalingen.
Vi accepterer ikke alternative betalingsmetoder.
RETURVARER & TILBAGEBETALINGER
Defekt/beskadiget produkt(er)
Hvis produkter imod forventning leveres utætte, defekt eller har andre fejl, der ikke er relateret til produktets funktion, skal du informere os indenfor 14 dage efter modtagelse. Emballage, kvitteringen og produkter skal gemmes. Produkterne må ikke tages i brug, hvis vi skal hjælpe med returnering eller tilbagebetaling.
Hvis du kan bevise, at produktet er defekt, skal du informerer os inden for 14 dage efter modtagelsen.
Vi er ikke ansvarlige for produkter, som er blevet behandlet dårligt eller misbrugt af kunden. Medmindre det er bevist, at produktet er defekt, fralægger vi os alt ansvar for produkter, der ikke lever op til kundens forventninger.
Uønsket/produkt(er)
Du skal informere os inden for 14 dage efter modtagelsen. Emballage, kvittering og produkter skal gemmes. Derudover skal produktet være ubrugt, uåbnet og i en salgs bar tilstand.
Du skal kontakte os og forklare årsagen til returneringen, før du returnerer enhver varer, så vi kan se om en evt. returnering opfylder kravene. Hvis dette ikke er tilfældet, kan du risikere, at vi ikke kan refundere købet.
Vi accepterer ikke delvise returneringer af pakker/tilbud. Hvis du ønsker at returnere en vare, som er en del af en pakke eller et pakketilbud, skal du returnerer alle de varer, der er en del af pakken/tilbuddet.
Vi betaler ikke for forsendelsesgebyr, og hvis hele ordren returneres efter pakken er leveret, tilbyder vi en fuld refusion minus det oprindelige forsendelsesgebyr.
Varen skal sendes tilbage, således den kan trackes og du skal sikre, at den er fuld forsikret. Returforsendelsen skal indpakkes korrekt og beskyttet mod eventuel beskadigelse, når den sendes.
Vi tjekker omhyggeligt hvert produkt, der returneres, før varen ombyttes eller pengene refunderes. Hvis varerne viser sig at være åbne, beskadiget og/eller brugt, forbeholder vi os retten til ikke at tilbyde en refundering. Vi vil kontakte dig med det samme, hvis der er et problem.
REFUNDERINGSPOLITIK
– Et produkt købt på yoloshop.dk kan kun refunderes, hvis det er uåbnet og intakt og hvis betingelserne forklaret i FAQ er opfyldt.
– Vi kan refundere det fulde beløb på din ordre, hvis alle produkter returneres intakt og ubrugt efter aftale med vores kundeservice Bemærk, at du skal betale for returneringens forsendelsesgebyr.
– Det tager os 1-3 hverdage at refundere pengene, fra modtagelse af produkterne (intakte og uåbnet).
– I tilfælde af tilbagebetaling, vil pengene blive refunderet via den samme betalingsmetode, der blev brugt, da ordren blev bestilt.
– Kontakt os på info@yoloshop.dk og skriv dit ordrenummer samt problemet i emnefeltet. Du skal kontakte os inden for 14 dage fra modtagelsen af pakken.
REKLAMATIONER
Vi gør opmærksom på at nogle produkter er til kommercielt brug og derfor ydes der kun 1 års reklamationsret fra importørens side. Er du i tvivl om produktets garanti periode kontakt os venligst før du gennemfører dit køb.
Reklamations retten gælder fra leverings datoen. Uanset om produktet er taget i brug eller ej.
VIGTIGT – Alle vores hårde hvidevare til kommercielt brug (Erhvervskøb) har kun 1 års reklamationsret ! – Private køb har 2 års reklamationsret
Ved henvendelse omkring reklamation bedes du have fakturaen af dit køb samt serie nummer parat. Du som kunde er ansvarlig for at fremskaffe alle nødvendige informationer som er relevant for reklamationen.
Ved forgæves tekniker besøg faktureres kunden 680kr + moms – Du som kunde er ansvarlig for at fremskaffe alle nødvendige informationer som er relevant for reklamationen: Adresse, kontaktperson m. telefonnummer, dato for tekniker besøg samt nem adgang til produktet som reklamationen omhandler
Ved tekniker besøg hvor produktet ikke er omhandlet af garanti faktureres kunden for tekniker besøget.
Har i problemer med jeres tøndekøler kontakt os venligst på mail eller telefon.
FORSENDELSE & LEVERING
Når du bestiller en ordre på brudsikreglas.dk accepterer du de potentielle tidsrammer, der er angivet for dit land (regelmæssige og udvidede). Du er ansvarlig for at give os en korrekt leverings adresse, hvor det i den angivet tidsramme er mulig at foretage leveringen. Risiko for varen overgår til køber ved levering/kvittering for modtagelse af varen.
Vi benytter os af PostNord/GLS. Det betyder, at du skal give os en leverings adresse, som dit lokale postvæsen har adgang til, da din ordre bliver leveret af dem.
Hvis der ikke er nogle hjemme på leveringstidspunktet, vil pakken blive opbevaret på posthuset. Normalt efterlader postbuddet en leverings meddelelse, der bekræfter, at du skal afhente pakken indenfor et tidsramme elle arrangere en ny levering.
Vi fralægger os alt ansvar for en forpasset levering i tilfælde af fravær fra kundens side på grund af ferie eller flytning.
Hvis du ikke afhenter din pakke, vil den blive returneret til os. Når vi modtager pakken, vil vi kontakte dig for at arrangere en ny levering, og det kan betyde, at du skal betale ekstra forsendelsesgebyr.
Hvis pakken ikke afhentes på posthuset, vil ingen tilbagebetaling eller ny levering finde sted, før ordren er tilbage leveret til os/afsender.
Hvis det er muligt at tracke/spore pakken, vil udgifterne for returneringen af pakken også fratrækkes den endelige tilbagebetaling.
Vi refundere/returnere ikke pakker, som ikke er leveret inden for den mulige tidsramme, da pakker stadig er underfor forsendelse. kontakt os på info@yoloshop.dk hvis tidsrammen for levering er overskredet, og du endnu ikke har modtaget din pakke.
Vi er ikke ansvarlig for forsinkelser, som følge af ukontrollerbare hændelser og omstændigheder såsom terrorhandlinger, vejrforhold, jordskælv, ild, oversvømmelser, trafikpropper eller andre private og offentlige barrierer. Vi vil dog gøre vores bedste og kontakte dig, hvis lignede skulle have indflydelse på den service, vi udbyder.
VI ER HER FOR AT HJÆLPE DIG
Vores e-mail info@yoloshop.dk er altid åben, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig. Vi er altid åbne over for en dialog og bestræber os på at tilbyde den bedste service, ligesom vi tilbyder de bedste produkter.